selmaloppan

Alla inlägg under april 2012

Av selma - 27 april 2012 13:26

hej...har precis kommit hem från skolan.. idag kommer det bli stallet. ::::::::))))))) Men ja det kanske blir lite dålig uptadering för vi ska bort men jaja hej sålänge!

<3

Av selma - 26 april 2012 14:40

nelson i love you sooooo mutch!!<3<3<Puss på deej min älskade hund.....

Av selma - 26 april 2012 14:22

Tja tja... Har varit hemma ett tag nu, så jag tänkte ta tag i bloggen;) Meen, jag vill inte stressa med bloggen, för då blir det inget  roligt, men nu ska jag försöka hinna med att slänga upp, 2-3 inlägg om dagen om inte mer;) Men jaja, idag kommer det  inte hända så mycket, varit chill i skolan. Men imoron blir det stallet JaO.. Ridningen i tistes gick super duper bra hade en kompis med mig som tittade på så ja det var väldigt kul, som det alltid är.. Men vi hoppade iaf och jag älskar att hoppa, så det var kuuuuuuul! Jag red musen, vi hoppade lite kryss sedan red vi över lite bommar , vi travade lite sedan galloperade vi.. Men ja, har inget mer att skriva så, bye bye...<3   Härlig bild, tänkte att det var dags att slänga upp en bild. :)

Av selma - 22 april 2012 13:00

Tjen bloggen;) Tänkte berätta lite om i fredags. Jag vAR JU i stalllet. Tydligen skulle nån ha barn kalas där så jag och mina kompisar skulle vara med att hlälpa till i stallety. Tex skulle vi vara ledare till hästarna när barnen skulle rida. och ja der var väl kul men barnen var gan ska jobbiga;) Haha.. Ja, ganska onödigt inlägg men änså! Puss<3

Av selma - 18 april 2012 14:19

Hej bloggen.. igår var det ju ridning , och jag är sjukt stolt!! jag vågade galoppera helt svälv, nu kanske ni kommer tycka amen hallå vem vågar inte galoppera? men jag har faktiskt varit lite rädd för det innnan.. men iaf det gick sjjjuuuuuuuukkkttt bbbbbbbbrrrrrrrrrraaaaaaaa!!!!!!!:=) är så GLAD! men jaja, puss hel!<3

Av selma - 14 april 2012 11:06

Vet att jag inte bloggat så bra på sistone men jaja;)! Kommer bloggga mycket nu!! Så det kommer fler inlägg!!

Av selma - 10 april 2012 13:35

Hej bloggen... Idag blir det ridning, sjuukt kul! Men ja, idag i skolan har det inte hänt så mycket, eller jo? vi har haft nationella prov i MATTE:S finns bara ett ord för matte, TRÅKIGT!!! Hatar matte, det är typ det tråkigaste i världen!! Men jaja.. får hoppas att det blir roligare imoron!! Men det ska iallafall hända nått kul idag, stallet såklart!<3<3 Men bloggar mer sen! Puss hej... <3




Av selma - 6 april 2012 10:36

Igår kom jag ju hem ifrån min faster, SAKNAR det redan!! Så då hade jag ingen lust att blogga! Har försökt att mobil blogga lite men jag vet inte om dem kommit upp , ska kolla det! Men iallafall, idag ska jag nog inta göra så myck et!! Men imoron ska vi nog ha påsk fest! !KuuuL!!<3

Presentation


Hej!

Det är jag som är Selma! Jag är 10 år och älskar hästar, hoppas du gillar min blogg:))

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker just "du" om min blogg?
 Jätte bra
 bra
 nja sådär
 dåligt
 jätte dåligt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards