selmaloppan

Direktlänk till inlägg 21 december 2012

Dan innan julafton, vill inte att den ska komma..

Av selma - 21 december 2012 22:11

För då är det sista dan som "terminselev" på Bazil;(

Om jag ska vara ärlig fattar jag nog inte att det är så, men får nog sluta drömma och inse att det faktiskt är så;(

Har lärt mig sjukt mycket den här terminen! Har dessutom lärt känna en underbar ponny!! Tiden har gått så jvla fort!! Hoppas att dem kommer ha terminselever grejen nästa termin också, om dem kommer ha det så vill jag gääääääärna ha Bazil!!!

För att efter nästa termin kommer jag vara lite lång för honom:(


Bazil är ur gullig!! Såna här saker brukar han göra ibland eller ibland och ibland man kan väl säga ofta, HAHAHA!! Och vissa saker gör/gjorde han endast nån enstaka gång! Så här kommer det:

?Ibland när mamma/pappa står i mitten i ridhuset vill han gå in och mysa med dem när jag rider han, haha sa ju att han är urgullig;)

? När jag rider han så bestämmer han sig för att typ " nääää där ska jag INTE gåååå!", haha sötnosen:)

? ibland när jag ska sitta up så brukar han gå runder och vill inte stå still, som tex på lucia showen (som jag inte har berättat för er om HAHAHA) höll han på så så jag fick be nån som jag inte kände och frågade henne " kan du hålla i han medans jag sitter upp?" Hehhhhe... Tror att hon frågade sen " vill han springa iväg???) haha tror det var nått sånt hon frågade, men hon var jätte snäll!!


Ja han har många fler roliga saker som han håller på med, "min" lilla sötnos som jag kallar han! Hehe...


Ja ni fick ju veta lite om lucia showen också, HAHAHA !!



Bästa A-ponnyn!!

You are a STAR!! Bazilen

Vill ni veta mer om Bazil?? Säg bara till då!

Bästa ponnyn!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av selma - 2 februari 2013 19:19

NY BLOGG BESÖK www.aprilia.bloggplatsen.se !!!

Av selma - 10 januari 2013 21:23

Kommer börja med att göra såna outfits igen, då det verkade som att ni gillade det! Tänkte även byta design snart! Så ja jag har lite nya planer på G! Hoppas ni kommer gilla det!!:) Hejdå...

Av selma - 10 januari 2013 21:16

Det gick bra. Är nöjd!:) Iaf , jag red Nero! Vi tränade på att hitta stigbyglarna snabbt igen. Alltså, när Johanna sa att vi skulle släppa stigbyglarna så gjorde vi det. Sedan sa hon att vi skulle fånga upp dem igen. Det gick väldigt bra tyck...

Av selma - 10 januari 2013 21:08

Skola imorgon igen. Ganska kul endån om jag ska vara ärlig:-) Sen är det helg!! Ska bli kul! Har lite saker jag antagligen ska göra då. Funderar på att göra en tävling till bloggen! Och nej...... Såifall kommer inte priset vara en länkning;) ...

Av selma - 4 januari 2013 13:53

Rolig rubrik!..... Eller inte.. Snart ska jag till stallet! Inte till Ridskolan utan till Xanni och Danilo:). Tänkte köra Nilan lite så det blir kul! Om ni undrar är jag hos min faster och kusin. Det är rooooligt!! Tänkte även ladda upp en...

Presentation


Hej!

Det är jag som är Selma! Jag är 10 år och älskar hästar, hoppas du gillar min blogg:))

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker just "du" om min blogg?
 Jätte bra
 bra
 nja sådär
 dåligt
 jätte dåligt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards