selmaloppan

Alla inlägg under maj 2012

Av selma - 27 maj 2012 14:51

Till Mormor och morfar nu.. Får se om jag bloggar från deras data...:)

Av selma - 27 maj 2012 11:22

I sommar händer detta..

1.sommar häst!!<3<3< Woopa!

2.på min födelsedag blir det eventuellt lalandia.<3<3 Woopa!

3.Kanske blir att åka upp till min faster... Vet ej..

4.Blir kanske nån liten semester??!

5.Stallet heeella tiiiden tyyyp!!!<3

6.bada och sola, HAHAHXD

7.SOMMARLOOOOOOOVVVVVV<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Detta är ju inte allt som händer i sommar men lite av sakerna.. Och allt som står här är ju inte helt bestämmt..

Av selma - 27 maj 2012 11:16

Bloggen, har precis ätit frukost. Idag är det Morsdag, LOVE MY MAM!!<3 Men jaja ska snart till afären och handla lite saker till mammsen.. Eventuellt blir det ridning imoron och på tidag. Kommer snart ett lite roligare inlägg  snarrt där jag skriver om vad som händer i sommar...

Av selma - 27 maj 2012 11:16

Bloggen, har precis ätit frukost. Idag är det Morsdag, LOVE MY MAM!!<3 Men jaja ska snart till afären och handla lite saker till mammsen.. Eventuellt blir det ridning imoron och på tidag. Kommer snart ett lite roligare inlägg  snarrt där jag skriver om vad som händer i sommar...

Av selma - 27 maj 2012 11:16

Bloggen, har precis ätit frukost. Idag är det Morsdag, LOVE MY MAM!!<3 Men jaja ska snart till afären och handla lite saker till mammsen.. Eventuellt blir det ridning imoron och på tidag. Kommer snart ett lite roligare inlägg  snarrt där jag skriver om vad som händer i sommar...

Av selma - 26 maj 2012 09:43

Jo jag drar in till Malmö med familjen. Kommer bli NICE! Ska se om jag får med mig något hem..;) Om vi inte är i Malmö förlänge kanske det blir att vara med en kompis. Men inget bestämmt om det än. Aja ska också börja blogga mer, känns som jag aldrig bloggar längre!. Men iaf, fick en jätte sööt kommentar av Sofie som bloggar på www.hoppningstjejerna.bloggplatsen.se.. Tack så jätte mycket... Hon bloggar jätte bra hon har roliga fina innlägg. och fina bilder... Hon bloggar nog med en kompis om jag minns rätt..

Av selma - 22 maj 2012 20:24

Glass nu, MUMS! Så jvla gött!<3



OBS:Laddar nog upp bilderna imon, har den store datorn nu;_)

Av selma - 22 maj 2012 18:28

Men har gjort mycket ..1:var på ridläger torsdan-fredan första dagen på lektionen gick det super red wiliam. Mer kan jag inte säga om det.. när vi skulle sova så lägntade jag hem, så jag åkte hem. nästa dag stog teräng på chemat. Först skulle jag rida samma häst men jag ville rida shettis HAHAHAXD aja fick Jackie sötisen.. Det gick bra, dock fick det bli 2 avramlingar.. Men detta kanske inte var så intresant men jaja bloggar mer sen eller imon!<3 Puss<3

Presentation


Hej!

Det är jag som är Selma! Jag är 10 år och älskar hästar, hoppas du gillar min blogg:))

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker just "du" om min blogg?
 Jätte bra
 bra
 nja sådär
 dåligt
 jätte dåligt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards